Thursday, September 3, 2009

Avatars for Cheang ^^ 原创矢量头像图

特别将这一系列的图图呈现给我的同事 Cheang XD 当我正着手为某个矢量作品起稿时,Cheang 就开玩笑式地问我是否能以那忙得天昏地暗、兼头昏脑胀、又双眼朦胧的她为蓝图,画出一些卡通式工作人像~ 当然是小菜一碟,难不倒我咯~

Specially dedicate the pictures to my colleague Cheang XD Back then I was working on certain vector drawing task; She said she was really busy and her eyes were getting blurred, and jokingly wondered if I could come out with her busy looking illustration~ Sure thing of course~


The full image
原稿全貌

She used it as her MSN display picture :p
她好像是把这张图当成了 MSN 头像哦 :p

As busy as a bee~
像工蜂般地忙碌着

暂时就那么多,版权为我所有 ^^

That's all~ © me ^^

2 comments:

  1. 那我要一個帥得不得了的頭像一個... *-*

    ReplyDelete
  2. 老板,您要多帥得不得了叻?

    ReplyDelete